نرم افزار crm تاریخ ثبت : 1397/12/15_16:52

چگونه تجربه مشتری بهتری ایجاد کنیم؟


یکی از ابزارهای دسترسی به بازخورد مشتریان، استفاده از نرم افزارهای مدیریت ارتباط با آنهاست. کارمندان شما از طریق این نرم افزارها می توانند به اطلاعات مشتریان دسترسی پیدا کنند و به اهداف خود دست یابند.

چگونه تجربه مشتری بهتری ایجاد کنیم؟

اگر به بازخوردی که از جانب مشتریان دریافت می کنید توجهی ندارید، مطمئن باشید یکی از مهمترین ابزارهای حفظ مشتری را از دست داده اید. نظرسنجی از مشتریان طی فرآیند خرید می تواند به کسب و کارتان کمک کند. شما با نظرسنجی از مشتریان می توانید نیازهای آنها را شناسایی کنید و نقاط ضعف و قوت خود را بسنجید.

مطالعات نشان می دهند که 86 درصد خریداران حاضرند برای بدست آوردن محصول بهتر، بیشتر هزینه کنند. همچنین، پیش بینی ها حاکی از این است که تا سال 2020 تجربه مشتری می تواند به یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت محصول تبدیل شود.

اما چطور می توان تجربه خوبی برای مشتری بوجود آورد؟ آیا حاضرید در ازای تغییرات مورد نظرتان تعدادی از مشتریان را از دست بدهید؟ شما با توجه به بازخوردی که از مشتری بدست می آورید به راحتی می توانید در رقابت با رقبا به موفقیت برسید.

یکی از ابزارهای دسترسی به بازخورد مشتریان، استفاده از نرم افزارهای مدیریت ارتباط با آنهاست. کارمندان شما از طریق این نرم افزارها می توانند به اطلاعات مشتریان دسترسی پیدا کنند و به اهداف خود دست یابند.

پس اجازه بدهید با یکدیگر سه دلیل استفاده از نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان( سی آر ام) را بررسی کنیم.

سازماندهی و جستجوی آسان

سی آر ام ها برای سازماندهی اطلاعات مشتریان شما ساخته شده اند. آنها می توانند به شما در بدست آوردن بازخوردهای مشتریان کمک کنند. این نرم افزارها حتی می توانند بازخوردهای مشتریان را نیز سازماندهی کنند تا به مرور زمان از یادتان نروند.

سی آر ام به شما کمک می کند تا مشکلات ثبت شده از جانب مشتریان را به بخش مربوطه منتقل کنید و سریع تر به نتیجه برسید.

از تکنولوژی کمک بگیرید

جمع آوری تمام بازخوردها و اطلاعات مربوط به آنها کاری غیرممکن است؛ اما تکنولوژی به خوبی می تواند در این زمینه به شما کمک کند. نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان از بهترین نمونه های تکنولوژی هستند. این نرم افزارها به شما کمک می کنند اطلاعات مورد نظرتان را بدست آورید و آنها را تحلیل کنید.

تکنولوژی به شما کمک می کند تا از تمام اطلاعات استفاده کرده و درک بهتری از رفتار مشتریان داشته باشید. بدون شک، درک مشتری برای هر کسب و کاری حائز اهمیت است چرا که با این کار می توان رضایت و وفاداری او را بدست آورد.

بازخورد بی ارزش یک بخش می تواند برای بخش دیگر ارزشمند باشد

تمام بازخوردهایی که از مشتری می گیریم برای کسب و کار ما اهمیت دارند. اما این بازخوردها باید به بخش مربوطه منتقل شوند. به عنوان مثال بازخوردهای دریافت شده از کار تیم پشتیبانی نمی تواند به تیم فروش کمک کند. به همین دلیل، اگر آنها را به تیم فروش بدهیم، کاملا بی ارزش و بی استفاده خواهند بود و ممکن است نادیده گرفته شوند. به همین خاطر بهتر است از سی آر ام استفاده کنید تا دچار این مشکل نشوید.

 

📌 یک پیشنهاد دوستانه 

نرم افزار CRM راهکاری هوشمند برای چشم اندازهای استراتژیک CRM سازمان است. با چشم پوشی از هدف CRM در کسب و کارها و مدل‌سازی آن به فراخور نیازهای هر مجموعه و عدم به کار بستن راهکارها و تجربیات موفق سایر کسب کارها، انتظار تحقق کامل اهداف حوزه مدیریت ارتباط با مشتری سازمان ممکن نیست.شرکت مهندسی سیستم الگام در زمینه تولید نرم افزار crm  و نرم افزار باشگاه مشتریان فعالیت میکند. این شرکت با ارائه خدمات با کیفیت در زمینه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و نرم افزار ارتباط با مشتری  سعی دارد به جلب رضایت مشتری بپردازد.

نرم افزار CRM .  نرم افزار باشگاه مشتریان . مدیریت ارتباط با مشتری. نرم افزار ارتباط با مشتری . CRM . CRM ارزان . CRM چیست. CRM رایگان  نرم افزار CRM رایگان . نرم افزار CRM رایگان. نرم افزار CRM فارسی .



کلمه کلیدی :

تجربه مشتری

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی. الگام