نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری تاریخ ثبت : 1397/11/01_11:50

4 ترند فروش که شما باید در سال 2019 بدانید


سوال این است که سال ۲۰۱۹ به کجا خواهد رسید ؟ بزرگ‌ترین روند فروش در سال ۲۰۱۹ به چه شکل خواهد بود ؟

دنیای فروش در سال 2019 

دنیای فروش در چند سال اخیر به سرعت در حال تغییر بوده‌است ، چرا که تکنولوژی جدید رشد کرده‌است و دسترسی بیشتر به کسب و کارها و تیم‌های فروش در آن‌ها را در دست دارد .سوال این است که سال ۲۰۱۹ به کجا خواهد رسید ؟ بزرگ‌ترین روند فروش در سال ۲۰۱۹ به چه شکل خواهد بود ؟

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

1. فروش با نسل جدید: نسل Z

از هزاره جدید بازاریابان و افراد فروشنده " نسل جدید " بودند که باید شروع به تمرکز بر روی مساله فروش کنند و در حالی که نسل هزاره جدید به طور حتم از نظر قدرت خرید رو به افزایش هستند یک نسل جدید در حال ظهور است که هم بازاریابان و هم افراد فروشنده باید از آن آگاه باشند .


سل Z :

این نسل از افرادی تشکیل‌یافته است که از اواسط دهه ۹۰ تا اواسط دهه ۲۰۰۰ به دنیا آمده‌اند و قدیمی‌ترین آن‌ها در سنین ۲۰ سالگی است و جوان‌ترین آن‌ها هم اکنون  نوجوان هستند .البته ، تمرکز بیشتر باید بر روی نسل بزرگ‌تری از گروه " Z " باشد که قدرت خرید بیشتر و بیشتری را کسب می‌کنند .د در حال حاضر , نسل ژنرال z تقریبا ً به مبلغ 5 / 4 میلیارد دلار از مخارج مستقیم به حساب می‌آید و آن‌ها به خوبی برای تبدیل شدن به بزرگ‌ترین نسل مصرف کنندگان به حساب می‌آیند .
بنابراین ، این چگونه بر فروش تاثیر می‌گذارد ؟ خوب ، این نسل کاملا ً با نسل‌های قبلی فرق دارد ، حداقل در برخی موارد.برای مثال ، آن‌ها با دسترسی به فن‌آوری باور نکردنی به دنیا آمدند و با استفاده از رسانه‌های اجتماعی ، گوشی‌های هوشمند ، خرید آنلاین و انواع فن‌آوری‌های دیگر به صورت روزانه رشد کردند.آن‌ها همچنین به مسائل جهانی و تاثیر خود در دنیا توجه می‌کنند , به خصوص زمانی که به مسائل زیست‌محیطی مربوط می‌شود .علاوه بر این ، یک آمار بسیار جالب وجود دارد که ممکن است باعث تعجب بسیاری از مردم شود .
برخی مطالعات نشان می‌دهند که نسل Z در واقع فروشگاه‌هایی که وجود خارجی دارند را به خرید آنلاین ترجیح می‌دهد ( ۵۷ درصد گفته‌اند که خرید آنلاین را ترجیح می‌دهند ).

با این حال ، شما چطور باید به این نسل محصول بفروشید ؟ 

رمز اصلی این است که چه کسی این نسل را تشکیل می‌دهد و چه چیزی در مورد آنها مهم میباشد. هرچه بیشتر در مورد آن‌ها یاد بگیرید ، آسان‌تر خواهد بود که بهترین رویکرد برای فروش به آن‌ها را داشته باشید.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

2. یک رویکرد استراتژیک بیشتر در زمینه توانایی فروش

با این وجود ، در چند سال گذشته ، رشد زیادی در این زمینه وجود داشته‌است ، با کسب و کارها و سازمان‌هایی که استراتژی‌های فروش را اجرا می‌کنند ، روندی که به احتمال زیاد در سال آینده ادامه خواهد یافت .اما، آنچه مسلم است، یک رویکرد استراتژیک بیشتری برای تأمین قابلیت فروش نیز وجود خواهد داشت . یک استراتژی و طرح واقعی با اهداف روشن و گام‌های خاصی که باید اتخاذ شود. تمرکز بیشتر برای کمک به افراد در بخش فروش ، مهارت‌های برتر خود را توسعه می‌دهند و در شغل آن‌ها تاثیر بیشتری دارد. 

3. یادگیری ماشینی ، یادگیری عمیق ، هوش مصنوعی و فروش

مطمئنا ً روش‌های زیادی وجود دارند که هوش مصنوعی به تاثیر گذاری بر دنیای فروش در بازار جهانی ادامه خواهد داد .هر چه بیشتر می‌توانید هوش مصنوعی را به ابزاری که برای فروش از آن‌ها استفاده می‌کنید نزدیکتر کنید، و همچنین به عنوان یک استراتژی به روز آنرا  به کار ببرید ،مسلما تاثیر آن بر بهره‌وری شما بیشتر خواهد بود .

4. حرکت به سمت تجربه کانال کسب و کار

پیش از این ، ما در مورد نسل Z - نسل جدید خریداران صحبت کردیم که به سرعت در حال بدست آوردن قدرت خرید زیاد در بازار هستند .یکی از چیزهایی که این نسل جوان انتظارش را دارند بیشتر و بیشتر یک تجربه یکپارچه در تمام کانال‌های کسب‌وکار است .نسل جدید از وسایل مختلفی در هر لحظه استفاده می‌کنند ، آن‌ها محصولات و خدمات خود را به طور گسترده قبل از خرید آنلاین انجام می‌دهند و اغلب خواستار تجربه‌های شخصی می‌شوند که به طور یکپارچه از کانالی به کانال دیگر کسب و کار جریان می‌یابد .این روند رو به رو به سمت بازاریابی در هر کانال و ایجاد تجربیات در هر کانال , تاثیر زیادی بر فروش دارد .
از همه مهم‌تر زمانی که به رابطه بین بخش فروش و بخش بازاریابی می‌رسد.
در حالی که این بخش‌ها ( از نظر تاریخی ) کاملا ً متمایز هستند ، حرکت به سمت بما بهترین را به شما ارائه می دهیم,چراکه اعتبارمان مهم تر از زمانمان است.ازاریابی کانال کسب و کار رابطه نزدیکتری بین این دو دارد .

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

به منظور بهبود بهره‌وری و فروش کلی , مهم است که در صدر روند قرار گرفته و فن‌آوری‌های جدید و تاکتیک‌های جدید را به کار برد  :

📌 یادگیری نحوه فروش به نسل Z

📌 اجرای یک استراتژی فروش برای کمک به تیم فروش تان

📌 تغییر فن‌آوری جدید مانند هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای بهبود فروش و دانش

📌 ادغام بازاریابی و فروش و توسعه تجربه‌های کانال کسب و کار برای مخاطبین خود

شرکت طراحی نرم افزار  crm

شرکت مهندسی سیستم الگام در زمینه تولید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری  فعالیت میکند. این شرکت با ارائه خدمات با کیفیت سعی دارد به جلب رضایت مشتری بپردازد.ما تیمی از افراد متخصص هستیم که علاقه‌ی زیادی به تکنولوژی‌های روز داریم. کار تیمی را به خوبی می‌شناسیم و مشتریمان، کارکنانمان و صنعتمان را رو به جلو می‌رانیم و فراتر از انتظاراتشان ظاهر می‌شویم.



کلمه کلیدی :

فروش

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی. الگام