فروش تاریخ ثبت : 1397/06/10_15:22

کمی راجع به کتاب "روانشناسی فروش"، اثر برایان تریسی


تصویر ذهنی فروشنده از میزان درآمد دلخواهش است که میزان درآمد واقعی او و کیفیت و موفقیت کار او را تعیین و مشخص میکند.

اکتاب "روانشناسی فروش"، اثر برایان تریسی

خیلی از تصمیم هایی که در زندگی میگیریم و بسیاری از کارهایی که در روز انجام میدهیم، در واقع افکار و ایده هایی هستند که شب ها قبل از خوابیدن به ذهن مان می آیند  و ما صبح روز بعد که از خانه بیرون میرویم، تا شب تمام اعمال و تصمیمات  را تحت تأثیر قرار میدهند.

نرم افزار CRM

(ناپلئون هیل) هر چیزی را که در ذهن خود تصویرسازی و باور کنید، به آن دست پیدا خواهید کرد.

انسان های موفق، حواس شان را روی گفتگوهای درونی خود متمرکز و آنها را کنترل میکنند. هر چه را که در درون خود تکرار میکنید، در دنیای بیرون شکل می گیرد و تحقق پیدا می کند.

تصویر ذهنی فروشنده از میزان درآمد دلخواهش است که میزان درآمد واقعی او و کیفیت و موفقیت کار او را تعیین و مشخص میکند.

ذهن نیمه هوشیار و ناخودآگاه ما (یعنی همان بخشی از ذهن که فعالیت ها و واکنش های غیرارادی ما را هدایت و کنترل می کند) از ذهن هوشیار ما (یعنی همین ذهنی که از طریق آن محیط اطراف را درک و احساس میکنیم و می اندیشیم) تأثیر می گیرد. بنابراین هر چیزی که هوشیارانه و خودخواسته درباره اش فکر کنید، بر روی ذهن ناهوشیارتان اثر می گذارد و تمام اعمال و رفتارها و واکنش های شما را تحت تأثیر قرار می دهد و هدایت می کند. بنابراین مواظب باشید که تمام طول روز به چه چیزهایی فکر میکنید و چه آرزوهایی را در سر می پرورانید!

 

هیچ وقت نمی توانید بیشتر از چیزی که در درون تان است، در بیرون از خودتان بدست بیاورید. داشته ها، توانمندی ها و مهارت های شما مثل یک ترموستات، میزان تولید و انتقال حرارت مالی شما را تعیین میکنند. پس برای پول بیشتر، باید مهارت و آگاهی بیشتری بدست آورید.

هر چیزی را که با تفکر بسیار و تکرار همیشگی بتوانیم در ذهن نیمه هوشیارمان بکاریم و در آنجا نهادینه اش کنیم و بپرورانیم، در اعمال و رفتار و تصمیمات مان انعکاس پیدا می کند و روزی تبدیل به واقعیت میشود.

فیلسوف انگلیسی، برتراند راسل: "بهترین دلیل شدنی بودن هر کاری این است که بدانیم قبلاً شخص دیگری آن را انجام داده است." بازی فروش، بازی رد شدن هاست. هر چه افراد بیشتری فروش شما را رد کنند، انگیزه ی بیشتری برای رفع اشکالات تان پیدا میکنید و در نتیجه با تغییر شیوه و رویه ی فروش و با پیشرفت بیشتر، میزان فروش تان افزایش پیدا میکند.

نرم افزار CRM

بهترین و مؤثرترین قانونی که می توانید از آن برای تغییر و تحول در زندگی تان استفاده کنید، قانون "علت و معلول" است.

نه موفقیت یک حادثه ی غیرقابل پیش بینی است و نه شکست. در واقع موفقیت، اتفاقی قابل پیش بینی است که قبل از وقوع، رد پایی از خود بجا میگذارد.

اکثر مدیران ارشد و مدیران عامل شرکت های فهرست فورچون 500 (500 شرکت بزرگ آمریکایی از نظر میزان درآمدزایی کلان)، از میان فروشندگان موفق شرکت ها انتخاب می شوند.

هفتاد و چهار درصد از میلیونرهای مستقل و خودساخته در آمریکا، کارفرما Entrepreneur هستند. پنج درصد از میلیونرهای مستقل و خودساخته ی آمریکا، فروشندگانی هستند که تمام عمر خود را صرف فروشندگی برای شرکت های مختلف کرده اند.

از بین فروشندگان، فقط 20 درصدشان (فروشندگان موفق)، 80 درصد از درآمدِ تولید شده را به دست می آورند و 80 درصد باقی مانده از فروشندگان، تنها 20 درصد از درآمد تولید شده را از آن خود می کنند.

از میان هر 100 فروشنده، درآمد 4 یا 5 نفرشان به اندازه ی باقی مانده ی فروشندگان (95 تا 96 فروشنده) است. قابلیت ها و توانمندی های کوچک میتوانند تفاوت ها و نتایج بزرگ و شگفت انگیزی پدید آورند.

برای اینکه بتوانید درآمد بسیار بیشتری داشته باشید کافی است کمی در زمینه ی مهارت های فروش رشد کنید و بهتر شوید و در موارد حساس و مهم این کار، کمی حرفه ای تر و متفاوت تر عمل کنید. با همین تغییرات جزئی میتوانید تفاوتی قابل توجه در میزان درآمدتان ایجاد کنید.

با داشتن اطلاعات، آگاهی و مهارت های بیشتر، پیشرفت بیشتری خواهید داشت و زندگی بهتری را تجربه خواهید کرد. همه ی ما وقتی کاری را به خوبی بلد نباشیم و در آن مهارت کافی نداشته باشیم، از انجام آن احساس ناراحتی و خستگی می کنیم. پس هر قدمی که برای بهتر و ماهر شدن در کسب و کارتان (فروش) بردارید، هم اعتماد به نفس تان بالا میرود و هم از انجام کارتان (فروش) لذت بیشتری میبرید، و با خستگی ناپذیری، مسیر موفقیت را طی می کنید. به جای اینکه سعی کنید از کسانی که صنعتی مثل صنعت شما دارند تقلید و پیروی کنید، بهتر است فقط خودتان را با افراد برجسته و موفق در این عرصه مقایسه کنید و نقاط ضعف خود را بشناسید و در جهت پیشرفت و بهتر شدن قدم بردارید.

شرکت طراحی نرم افزار  crm

نرم افزار CRM راهکاری هوشمند برای چشم اندازهای استراتژیک CRM سازمان است. با چشم پوشی از هدف CRM در کسب و کارها و مدل‌سازی آن به فراخور نیازهای هر مجموعه و عدم به کار بستن راهکترها و تجربیات موفق سایر کسب کارها، انتظار تحقق کامل اهداف حوزه مدیریت ارتباط با مشتری سازمان ممکن نیست.شرکت مهندسی سیستم الگام در زمینه تولید نرم افزار crm  فعالیت میکند. این شرکت با ارائه خدمات با کیفیت سعی دارد به جلب رضایت مشتری بپردازد.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری crm  نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری crm نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری crm نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری crm 
 



کلمه کلیدی :

فروش

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی. الگام