crm تاریخ ثبت : 1397/10/03_10:46

قیمت نرم افزارcrm


قیمت نرم افزار crm باتوجه به ماژول هایی که برای آن در نظر گرفته شده است میتواند متفاوترباشد.همچنین تعداد یوزر هم در قیمت نرم افزار crm موثر است.

قیمت نرم افزار crm

 نرم افزارCRM، ابزاریست که کمک میکند مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری در کسب و کارها قابل پیاده سازی و خودکارسازی شود. در این نرم افزار درون  سازمانی، از روش ها و استراتژی هایی که شرکت ها برای مدیریت و تحلیل رفتار بین خود و مشتریان به هدف بهبود ارتباطات، افزایش فروش و تکرار خرید استفاده می کنند بهره برده میشود.

دموی نرم افزار crm

با استفاده از دموی نرم افزارcrm ، این امکان وجود دارد تا با ماهیت نرم افزار crm اشنا شده واز کاربردهای آن اطلاع یابیم. در دموی نرم افزار crm ، می توان با ظاهر کلی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آشنا شد.

انواع دموی نرم افزار CRM

دموی جریان کاری، مشخص میکند در چه زمانی، چه فردی چه کارهایی را باید انجام دهد.

دموی تقویم، قسمتی را برای ارائه جلسات، قرارملاقات ها، رویدادها و.... در قالب مجموعه ای از اطلاعات جمع آوری شده ارائه میدهد.

دموی تماس ها، این امکان را فراهم می آورد تا بتوانیم به پیگیری تماس ها و جریان رفتار بامشترک مورد نظر بپردازیم. برای هر مشترک، یک داشبورد وجود دارد که موضوع تماس، اطلاعات تماس ,... در آن ثبت شده است. همچنینن امکان ثبت و جست وجوی تماس در آن وجود دارد.

پارامترهای مهم در قیمت نرم افزار CRM

در ابتدا باید بدانیم به چه نرم افزار crm با قابلیت های مختلف نیازمند هستیم تا بهتر بتوانیم ماژول های آن را شناسایی کنیم. بنابراین ذکر این موارد مورد توجه است :

  • شناسایی مشکلاتی که برای حل آنها اقدام به نصب نرم افزار crm می نماییم.

  • تهیه چک لیست از ویژگیهای ضروری

  • در نظر گرفتن قابلیت شخصی سازی در نرم افزار crm

  • در نظر گرفتن قابلیت اتوماتیک سازی

  • سرعت بالای نرم افزار

  • بررسی ویژگی های تحلیلی

  • همخوانی با نرم افزارهایی که قبلا از آن استفاده کرده ایم.

  • در نظر گرفتن برنامه های جانبی نظیر اپلیکیشن ها

  • بهره مندی از پشتیبانی خوب

 

مزایای استفاده از نرم افزارCRM 

1- افزایش سرعت در برآورده کردن نیازها و درخواست مشتریان
2- ایجاد زمینه برای مراجعه مجدد مشتری.
 
3- صرفه جویی در میزان هزینه هایی که درتبلیغات و معرفی خدمات سازمان یا شرکت شما مورد استفاده قرار می گیرند.

4- بالابردن زمینه هایی برای بازاریابی که منجر به فروش بیشتر شما خواهد شد.
5- آشنایی بیشتر با نیازها ، خواسته ها و گرایشات مشتری.
 
6- دریافت عکس العمل های مثبت از جانب مشتری که این خود انگیزه ای برای فروش بیشتر، ارائه خدمات بیشتر و افزایش تولیدات شما خواهد داشت.
7- افزایش میزان کم و کیف سرویس دهی به مشتریان .

8- کاستن از مشکلات مشتریان و در نتیجه کاستن از عدم رضایتمندی مشتریان و اعتراضات آنان.

9- افزایش میزان رضایت مشتری همراه با مراجعه مجدد مشتری برای بهره برداری های بیشتر از خدمات سازمان که این خود به دوام فروش شما منجر خواهد گردید.

10- کاهش فعالیت ها و اتلاف انرژی های دست و پاگیر که ضمن رسیدن به مرحله فروش اعمال می گردند و موجب به هدر رفتن سرمایه های انسانی و مالی سازمان خواهند شد.

11- ارائه هرچه بهتر خدمات

 

نرم افزار crmارزان :

باتوجه به آنچه را که در مورد نرم افزار crm گفته شد، می توان گفت قیمت نرم افزار باشگاه مشتریان، با در نظر گرفتن ماژول هایی که  میتوانند داشته باشد متفاوت است. یک نرم افزار crm ، دارای ماژول های مختلفی نظیر مرکز تماس، گزارش، واحد حسابداری، واحد  اداری و.... است .

همچنین از دیگر عوامل موثر در قیمت نرم افزار CRM میتوان به تعداد کاربران و یوزرهایی که قرار است از این نرم افزار استفاده کنند اشاره کرد. به علاوه اگر نرم افزار دارای اپلیکیشن های ios یا اندروید باشد ، میتواند قیمت متفاوتی اتخاذ کند و این مساله در مقایسه نرم افزارهای CRM باید در نظر گرفته شود.

راهنمای خرید نرم افزار CRM

یک نرم افزار CRM قدرتمند باید رفیق خوبی در سازمان برای مدیریت، کاهش هزینه ها و اتوماتیک کردن روندهای کاری باشد. یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری باید جامع و مانع بوده و برای سراسر شرکت دارای برنامه جامع و کاربردی باشد.

خرید و فروش نرم افزار crm

با توجه به شرایط  ونیازهای محیطی که قصد دارید برای آن نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری را تهیه نمایید، باید تصمیم بگیرید از کدامیک از ماژول های این نرم افزار استفاده کنید و سپس اقدام به سفارش نرم افزار CRM ارزان و قیمت مناسب کنید.

 



کلمه کلیدی :

CRM

نام نویسنده :یگانه زند