نرم افزار crm تاریخ ثبت : 1397/10/04_10:17

دموی نرم افزار CRM


دموی نرم افزار crm ، در اختیار مشتری قرار میگیرد تا بتواند از کاربرپسند بودن و قابلیت های مختلف نرم افزار دموی نرم افزار crm اطلاع یابند.

دموی نرم افزار CRM

تعریف crm : نرم افزار crm ، سیستمی فراهم می آورد تا به وسیله ی آن بتوانید به اطلاعات مشتری به صورت سازمان یافته ومرتب دسترسی داشته بباشید، سوابق همکاری با آانها را ذخیره کنید و  به پیگیری درخواست های شان بپردازید. همچنین این امکان وجود دارد تا به سادگی از طریق این نرم افزار برای تمامی مشتریان خود پیام ارسال کنید.

دموی نرم افزار CRM

هر مجموعه ای که تصمیم میگیرد مجموعه روال های موجود در سازمان خود را منظم تر پیگیری و کنترل کند، ابتدا نیاز دارد تا از دموی نرم افزار crm  کمک بگیرد. دموی نرم افزار باشگاه مشتریان ، این امکان را فراهم میآورد تا مشتری برای مدتی با نرم افزار مربوطه کار کند و با نحوه ی روند کاری آن آشنا شود. مشتری در مدت زمانی که از دموی نرم افزار crm ، استفاده میکند؛ میتواند با قابلیت های متفاوت این نرم افزار آشنا شده و در نتیجه تصمیم بگیرد چه ماژول هایی را به آن اضافه یا کم کند.

استفاده از دموی نرم افزار  crm ، کمک میکند تامشتری با احساس اطمینان بیشتری نسبت به خرید نرم افزار crm اقدام کند.همچنین کمک میکند تا در طی مدتی که از دموی نرم افزار crm استفاده میکند، به نتیجه رضایت بخشی که حاصل از بهبود و تسهیل امور سازمانی شده است دستیابد.

دموی نرم افزار crm و پیاده سازی آن

انتخاب یک دموی نرم افزار crm با توجه به نیازهای هر سیستم باید باتوجه به ظرفیت هر سیستم و مجموعه درخواست های ایشان انجام شود تا نرم افزار بتواند به خوبی پاسخگوی نیازهای هر سازمان باشد.

چراکه هر سازمان، ارباب رجوع متفاوتی دارد و بسته به نوع درخواست های آنها باید از نرم افزار  crm استفاده کرد که پاسخگوی تمامی این نیازمندی ها باشد. بعد از انکه  crm  شناسایی شد، لازم است در محیط پیاده سازی شود و مشتری آموزش کامل استفاده از این نرم افزار را خواهد دید وبه این ترتب روند فعالیت های اداری خود را پیش خواهد برد.

مزایای استفاده از دموی نرم افزار  crm

استفاده از دموی نرم افزار crm میتواند مزایایی از جمله موارد زیر را برای اطمینان بیشتر مشتری به ارمغان آورد:

  1. استفاده از دموی نرم افزار crm ، کمک میکند کاربر از نظر کاربرپسند بودن این نرم افزار به درجه اطمینان برسد.
  2. باتوجه به ظرفیت هایی که این نرم افزار دارد، ماژول های مدنظر خود و مطابق با سیستم را به پکیج سفارشی بیافزاید.
  3. از روند تسهیل امور جاری در سازمان با استفاده از این نرم افزار اطلاع یابد و  تاثیر آنرا به شکلی ملموس تر احساس ند.
  4. امکان مقایسه این نرم افزار با دیگر نرم افزار های crm که به صورت موازی کار میکنند ایجاد میشود و در تصمیم گیری بسیار موثر واقع می گردد.
  5. اگر ماژولی علاوه بر مواردی که درحال حاضر برای crm در نظر گرفته شده است نیاز است در این مرحله میتواند آشکار گردد.
  6. در بهبود اطمینان مشتری برای خرید مناسب تر موثر خواهد بود.


چرا سهند  سی آر ام؟

  • ارائه دموی نرم افزار سی ار ام
  • پشتیبانی قوی از نرم افزارCRM
  • بهره گیری از تیم مجرب و حرفه ای برنامه نویسان مجموعه الگام
  • دریافت خدمات با کیفیت و قیمت مناسب از سوی شرکت الگام
  • امکان ایجاد قابلیت اختصاصی و شخصی سازی نرم افزار crm
  • امکان ایجاد اپلیکیشن اختصاصی برای نرم افزار crm
  • قابلیت ایجاد نرم افزار به صورت  localوتحت وب

قیمت نرم افزار crm

برای تعیین قیمت نرم افزار crm ابتدا لازم است به شرح وضعیت مجموعه و سازمان خود با مشاورین مربوطه بپردازید تا آنها با در نشر گرفتن پارامترهای گوناگون و نیازسجی خود ، قیمت نرم افزار crm را برآورد کنند. ماژول های به کار رفته در نرم افزار، تعداد یوزرهای هر نرم افزار ،تحت وب بودن نرم افزار، اپلیکیشن نرم افزار crm و   ... از جمله مواردی است که باید در هنگام تعیین هزینه نرم افزار crm لحاظ گردد و سپس قیمت برآورد شده از نرم افزار crm در اختیار مشتری قرار گیرد.

دموی نرم افزار crm

درخواست دموی نرم افزار crm

اگر تصمیم گرفته اید برای شرکت یا سازمان خود، نرم افزار crm  را تهیه کنید؛ میتوانید این درخواست را به شرکت الگام برای دریافت سهند سی آر ام ارسال نمایید. مشاورین شرکت الگام باتوجه به نیازهای مجموعه شما، دموی CRM مورد نظرتان را با قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه میدهد.



کلمه کلیدی :

نرم افزار crm

نام نویسنده :یگانه زند