نرم افزار CRM تاریخ ثبت : 1397/10/02_12:59

نرم افزار CRM


نرم افزارCRM ،نرم افزاری است که با هدف مکانیزه کردن فعالیتهای فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش طراحی میشود.

نرم افزار CRM 

ممکن است شما صاحب یک شرکت بازرگانی باشید و در طول روز با مغازه های مختلف و بازار و ... در ارتباط باشید، اینجا شما بی آنکه بدانید از نرم افزار CRM  استفاده میکنید.به عنوان نمونه تبلیغات انجام میدهید، به تماس های مشتریان پاسخ می دهید، درخواست های مطرح شده را پاسخ میدهید و... . اما نکته قابل توجه اینست که استفاده از نرم افزار CRM کمک میکند مجموعه کارهای انجام شده در شرکت شما، به صورت سازمان یافته  منظم انجام شود. درادامه به مزایا و کاربردهای نرم افزارCRM بیشتر اشاره خواهیم کرد.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

 نرم افزارCRMCustomer relationshipیا  managment، ابزاریست که کمک میکند مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری در کسب و کارها قابل پیاده سازی و خودکارسازی شود. در این نرم افزار، از روش ها و استراتژی هایی که شرکت ها برای مدیریت و تحلیل رفتار بین خود و مشتریان به هدف بهبود ارتباطات، افزایش فروش و تکرار خرید استفاده می کنند بهره برده میشود.

 نرم افزارCRM

 نرم افزاری است که با هدف مکانیزه کردن فعالیتهای فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش طراحی میشود. در حقیقت می توان گفت که مدیریت ارتباط با مشتری از فعالیتهای بازاریابی میباشد که قبل از خرید انجام می شوند تا روند فروش را با رضایت مشتری در بر می گیرد.

نرم افزار CRM

دلایل استفاده از نرم افزار CRM

•       کاهش هزینه‌های بازاریابی و فروش  در کسب و کار

•       امکان شناسایی الگوهای مصرف مشتریان

•       جلب سریع‌تر و مؤثرتر مشتریان و درک بهتر از نیازمندی‌های آنها

•       افزایش میزان وفاداری مشتریان به سازمان

•       فراهم کردن شرایط برای مراجعه مجدد مشتری

•       توانایی مدلسازی رفتار مشتری درون واحدهای کاری

•       همسویی عالی منابع کمیاب با راهکارهای راهبردی در سطح سازمان

•       توانایی توسعه برنامه ‌ای برای سرمایه ‌گذاری راهبردی

نرم افزار CRM

ممکن است شما صاحب یک شرکت بازرگانی باشید و در طول روز با مغازه های مختلف و بازار و ... در ارتباط باشید، اینجا شما بی آنکه بدانید از نرم افزار CRM  استفاده میکنید.به عنوان نمونه تبلیغات انجام میدهید، به تماس های مشتریان پاسخ می دهید، درخواست های مطرح شده را پاسخ میدهید و... . اما نکته قابل توجه اینست که استفاده از CRM کمک میکند مجموعه کارهای انجام شده در شرکت شما، به صورت سازمانیافته  منظم انجام شود. د رادامه به مزایا و کاربردهای CRM بیشتر اشاره خواهیم کرد.

نرم افزار CRM

 

📌 یک پیشنهاد دوستانه

نرم افزار CRM راهکاری هوشمند برای چشم اندازهای استراتژیک CRM سازمان است. با چشم پوشی از هدف CRM در کسب و کارها و مدل‌سازی آن به فراخور نیازهای هر مجموعه و عدم به کار بستن راهکترها و تجربیات موفق سایر کسب کارها، انتظار تحقق کامل اهداف حوزه مدیریت ارتباط با مشتری سازمان ممکن نیست.شرکت مهندسی سیستم الگام در زمینه تولید نرم افزار crm  فعالیت میکند. این شرکت با ارائه خدمات با کیفیت سعی دارد به جلب رضایت مشتری بپردازد.



کلمه کلیدی :

CRM

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی. الگام