کاربرد های CRM تاریخ ثبت : 1397/10/13_12:13

کاربرد های CRM


شرکت مهندسی سیستم الگام در زمینه تولید نرم افزار crm  فعالیت میکند. این شرکت با ارائه خدمات با کیفیت سعی دارد به جلب رضایت مشتری بپردازد.

کاربرد های CRM

 سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در کاهش هزینه ها و افزایش سود از طریق سازماندهی و مکانیزاسیون فرآیندهای کسب وکار به شما کمک می کند. و از این طریق باعث افزایش رضایت و وفاداری مشتریان در زمینه های فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش می شود.

1- مدیریت فروش

استفاده از نرم افزار CRM کمک می کند تا فرآیندهای داخلی ساده تر و سریعتر شوند و پرسنل فروش به جای درگیر شدن در امور پیش پا افتاده روزانه بر هدف اصلی یعنی فروش تمرکز می کنند.

2- مدیریت بازاریابی

رشد تمامی کسب و کارها در گرو بهبود و ارتقای ارتباط با مشتریان است. قطعا شما می خواهید مشتریان جدید جذب کنید، مشتریان فعلی خود را راضی نگه دارید و کسب و کار خود را از این طریق رشد دهید. نرم افزار CRM امکان درک بهتر مشتریان را فراهم می اورد. با تحلیل قدرتمند رفتاری و آنالیز اطلاعات بازاریابی، به راحتی امکان تقسیم بندی و هدف گذاری مشتریان فراهم می شود. بدینوسیله شما قادر خواهید بود علاقه مندی های مشتریان را پیداکرده و سپس در زمان مناسب آن ها را با خود همراه کنید.

3- مدیریت خدمات پس از فروش

استفاده از این نرم افزار به دلیل آنکه موجب کسب رضایت پرسنل میگردد، نتیجتا می تواند بر روی نحوه رفتار با مشتری تاثیر گذار باشد و بهبود روابط و افزایش سطح خدمات  منجر گردد.

4-بانک اطلاعات مشتریان

در نرم افزار CRM امکان تعریف مشتریان حقیقی و حقوقی وجود دارد و شما می توانید افراد حقیقی را به مشتریان حقوقی متصل کنید و یا برای مشتریان زیرمجموعه تعریف نمایید. این قابلیت ها در کنار امکانات فرم سازی که اجازه می دهد فیلدهای مورد نیاز خود را به سیستم اضافه کنید وجود دارد.نرم افزار CRM باعث می شود که یک بانک جامع از اطلاعات مشتریان در اختیار داشته باشید و برای اهداف مختلف از آن استفاده نمایید.

نرم فزار CRM

5- مدیریت خدمات پشتیبانی (Helpdesk)

نرم افزار CRM با استفاده از قابلیت هایی مانند مدیریت Case (یا تیکت یا issue یا مورد)، تقویم برنامه ریزی خدمات، پایگاه دانش، لیست وظایف و گردش کارها امکانات لازم برای راه اندازی سیستم خدمات پشتیبانی را فراهم می آورد.

6- کاتالوگ محصولات

یکی از معضلات شرکت هایی که چندین محصول دارند مدیریت و به روزرسانی کاتالوگ محصولات است. نرم افزار CRM امکان ثبت کاتالوگ محصولات را فراهم می کند.

نرم فزار CRM

نتیجه گیری

با توجه به وجود این تعداد مزایا و قابلیت ها، کار با CRM نیز بسیار ساده می باشد. استفاده از CRM می تواند به راحتی کار با قابلیت های آنلاین بانکی یک شخص باشد. CRM کاملا قابل فهم است و به خوبی خودش را به شما می فهماند و بدین طریق استفاده کنندگان می توانند به نتایجی رضایت بخش در تحقیقاتشان برسند.



کلمه کلیدی :

CRM

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی. الگام