CRM تاریخ ثبت : 1397/10/25_16:28

سال 2019 CRM به کجا خواهد رفت ؟


در حال حاضر ، در سال ۲۰۱9 ، CRM یک ضرورت برای برخورد با چشم‌انداز بسیار پیچیده مصرف‌کننده است ، که همه ابعاد توجه ، دستگاه‌ها و کانال‌ها را در بر می‌گیرد .

سال 2019 CRM به کجا خواهد رفت ؟

CRM در چند سال اخیر شاهد تحولات و تغیرات زیادی بوده است .برای مدتی طولانی ، شرکت‌ها و برندها از چندین ابزار مجزا برای جذب و حفظ مشتریان استفاده کردند ، و اغلب بدون هیچ استراتژی منسجم و منظمی در رابطه با این هدف .از آنجا که platforms های بزرگ CRM مانند Salesforce و مایکروسافت Dynamics ۳۶۵ به وجود آمدند ، CRM منجر به یک تعهد استراتژیک شد .اما این platforms عمدتا ً به دلیل هزینه و دشواریهای  آن فقط در دسترس شرکت‌های بزرگ قرار داشتند .

در حال حاضر ، در سال ۲۰۱9 ، CRM یک ضرورت برای برخورد با چشم‌انداز بسیار پیچیده مصرف‌کننده است ، که همه ابعاد توجه ، دستگاه‌ها و کانال‌ها را در بر می‌گیرد . و تنها در مورد فروش  نیست ؛ بلکه درباره تعامل واقعی و ایجاد روابط عمیق با مشتریان و آینده است . CRM می‌تواند ارزش خرید را تا ۴۰ درجه افزایش دهد.

پیش بینی های سال 2019 در رابطه با CRM :

در سال 2019 CRM :

CRM به عنوان یک بازار قطعی :

غول های CRM از بازار استفاده می کنند، اما به لطف پیشرفت در ابر تکنولوژی ، فروشندگان CRM بیشتر و بیشتر وارد فضا شده اند. در سال 2018 صدها نفر از ارائه دهندگان CRM در بازار وجود دارند.همانطور که بازیکنان اصلی ، فروشندگان کوچک را بالا می‌برند که می‌توانند پیشنهادها خود را با ویژگی‌های جدید افزایش دهند ، اما بسیاری از فروشندگان CRM در حال ساخت نمایشنامه‌هایی برای بازارهای خرده فروشی هستند .

قیمت واقعا ً یک تفاوت است وقتی که انتخاب کدام نرم‌افزار برای کسب‌وکار شما مناسب است ، به خصوص برای شرکت‌های کوچک و رو به رشد . با این حال ، روش‌های زیادی برای مدیریت ارتباط با مشتری وجود دارد که برای صنعت خاص طراحی شده‌است .

قدرت  گرفتن اتوماسیون و هوش مصنوعی :

اتوماسیون و هوش مصنوعی ( AI ) برای همیشه روشی را تغییر داده‌اند که ما به فروش و بازاریابی به طور کلی نزدیک می‌شویم و باعث افزایش قدرت و افزایش اهمیت CRM بوده‌ایم . این یکی از چندین زمینه بازاریابی در سال ۲۰۱9 است .

تصور کنید که سعی دارید به صورت دستی کوهی از اطلاعات مشتریان را کنترل کرده و رفتارهای مشتریان را که امروز برون‌خط و برون‌خط است را به صورت دستی انجام دهید.

یکپارچگی  اجتماعی :

بازار اجتماعی CRM در سال ۲۰۱۹ به ۱۰ میلیارد دلار خواهد رسید . که وقتی در مورد آن فکر می‌کنید  اصلا ً شگفت‌انگیز نیست .وب سایت‌های ارتباط جمعی یک سرزمین پر برکت برای تیم‌های فروش و بازاریابی است که می‌خواهند با مشتریان و خریداران گفتگو کنند .این یک مخزن از بینش شخص اول به نه تنها رفتار مصرف‌کننده بلکه کسانی است که به عنوان مردم هستند . امروزه crm می‌تواند این بینش را تجزیه و پروفایل مشتری را اصلاح و بهبود دهد.

البته، رسانه های اجتماعی یک اقیانوس از اطلاعات است که باید هدایت شود، و این جایی است که اتوماسیون نقش مهمی را در تجزیه و تحلیل داده ها ندارد، بلکه در تعامل واقعی دارد .

نتیجه گیری :

هنگامی که شما آن را متوقف می کنید،CRM مربوط به برقراری ارتباط بین مشتریان و برندها است که احساس می‌کنند ارتباطی بین همسالان وجود دارد . این موضوع باید معتبر،سازمانی، شخصی و در نهایت برای آنها مفید باشد .

براساس اطلاعاتبه دست امده , تجربه مشتری از محصول و قیمت به عنوان یک تفاوت مهم برند پیشی خواهد گرفت .در حقیقت  86 درصد از مصرف کنندگان حاضر به پرداخت 25 درصد بیشتر برای تجربه بهتر مشتری هستند.

نرم افزار  crm

📌 یک پیشنهاد دوستانه

نرم افزار CRM راهکاری هوشمند برای چشم اندازهای استراتژیک CRM سازمان است. با چشم پوشی از هدف CRM در کسب و کارها و مدل‌سازی آن به فراخور نیازهای هر مجموعه و عدم به کار بستن راهکترها و تجربیات موفق سایر کسب کارها، انتظار تحقق کامل اهداف حوزه مدیریت ارتباط با مشتری سازمان ممکن نیست.شرکت مهندسی سیستم الگام در زمینه تولید نرم افزار crm  فعالیت میکند. این شرکت با ارائه خدمات با کیفیت سعی دارد به جلب رضایت مشتری بپردازد.

 


برجسب ها :

CRM سال 2019

کلمه کلیدی :

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی. الگام