جذب مشتری سالن زیبایی با باشگاه مشتریان تاریخ ثبت : 1398/04/26_10:55

جذب مشتری سالن زیبایی با باشگاه مشتریان


با بکارگیری نرم افزار باشگاه مشتریان اطمینان خواهید داشت که مشتریان دایمی خود را خواهید داشت و درآمد شما به طور ناگهانی کاهش نمی یابد.

جذب مشتری سالن زیبایی با باشگاه مشتریان

هر اندازه که در کار خود ماهر و توانا باشید اما با تکیه بر خدمات عالی و هزینه مناسب نمی توانید مشتریان را بر روی صندلی سالن خود بنشانید. مشتریان با یک تخفیف ساده از سوی رقیبان به سادگی فریب می خورند و سالن دیگری را برای دریافت خدمات آرایشی و زیبایی انتخاب می کنند.

تصوری که غالب صاحبان سالن های آرایشی دارند، سبب می شود که استراتژی های بازاریابی خود را به سمت جذب مشتری جدید هدایت نمایند، آنها نمی دانند که چه مزیت هایی در تمرکز بر حفظ مشتری برای سالن های زیبایی وجود دارد.

بدست آوردن مشتریان جدید برای سالن های زیبایی می تواند با سختی همراه باشد. علاوه بر این با وجود بکارگیری تکنیک های بازاریابی از طریق کانال های مختلف، هم چنان درآمدزایی از طریق مشتریان موجود، 5 برابر ارزان تر از بدست آوردن مشتری جدید است.

هر سالن زیبایی بنا به تجربه و سابقه خود، انتظار تعداد مشخصی مشتری در ماه دارد. اما تعداد مشتریان همیشه ثابت نیست. این عدم ثبات و کاهش درآمد، نگرانی بسیاری از صاحبان سالن های آرایشی است. اما با تمرکز بر حفظ مشتریان می توانید اطمینان داشته باشید که ماهیانه به درآمد معقول و مورد انتظار خود خواهید رسید.

 

اما چگونه مشتریان خود را حفظ کنیم؟

 

به طور مثال یک مشتری برای دریافت خدمات رنگ و مش به سالن شما مراجعه می نماید. بعد از چند ماه از اولین مراجعه تصمیم می گیرد که دوباره به سالن شما مراجعه نماید، اما نام سالن شما (شماره تماس یا آدرس) را به خاطر نمی آورد.
او به راحتی از آشنایان خود آدرس یک سالن دیگر را می گیرد یا در نهایت در گوگل یا شبکه های اجتماعی سرچ می نماید. تمام این کارها چیزی جز از دست دادن مشتری ندارد. شما دیگر آن مشتری را نمی بینید.

اکنون وقت آن است که ارتباط خود را با مشتری با قدرت آغاز نمایید. شما می توانید با ثبت اطلاعات مشتری در باشگاه مشتریان علاوه بر افزایش آگاهی از برند، انگیزه دریافت خدمات دوباره مشتری از سالن خود را بیافزایید.

 

با بکارگیری نرم افزار باشگاه مشتریان اطمینان خواهید داشت که مشتریان دایمی خود را خواهید داشت و درآمد شما به طور ناگهانی کاهش نمی یابد. علاوه بر این هزینه خدماتی که مشتریان ثابت از سالن دریافت می نمایند، 67 درصد بیشتر از مشتریان جدید است.

افرادی که به مشتریان دایمی ما تبدیل می شوند، از خدمات دهی سالن ما راضی بوده اند که مایل به تکرار این همکاری هستند. این دسته از مشتریان بهترین تبلیغ برای سالن زیبایی ما هستند. افرادی که یک تجربه رضایت بخش را حس کرده اند، آن قدر شگفت زده هستند که درباره احساس خود با خانواده، دوستان و آشنایان خود صحبت نمایند.

با ارایه یک تخفیف یا یک خدمت رایگان به مشتری او را ترغیب کنید که با اشتیاق تجارب خود را با اطرافیان خود به اشتراک بگذارد.

مشتری که به شما اعتماد دارد، به توصیه های شما در جهت هر چه زیبا تر شدن خود گوش فرا می دهد و از خدمات جدید سالن استقبال می نماید. مشتری راضی حاشیه سود بیشتری برای کسب و کار شما فراهم می آورند.

 

نتیجه گیری:

اهمیت حفظ مشتری برای سالن های زیبایی را نمی توان دست کم گرفت. چنانچه مایل به حفظ بلند مدت رابطه با مشتریان خود و افزایش وفاداری مشتری هستید، حفظ مشتریان را جدی بگیرید.
مهم ترین استراتژی حال حاضر جهت نگهداری مشتری پیاده سازی باشگاه مشتریان می باشد.


 

📌 یک پیشنهاد دوستانه 

CRM نرم افزار راهکاری هوشمند برای چشم اندازهای استراتژیک CRM سازمان است. با چشم پوشی از هدف CRM در کسب و کارها و مدل‌سازی آن به فراخور نیازهای هر مجموعه و عدم به کار بستن راهکارها و تجربیات موفق سایر کسب کارها، انتظار تحقق کامل اهداف حوزه مدیریت ارتباط با مشتری سازمان ممکن نیست.

شرکت مهندسی سیستم الگام درزمینه تولید نرم افزار crm  و نرم افزار باشگاه مشتریان فعالیت میکند. این شرکت با ارائه خدمات با کیفیت در زمینه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و نرم افزار ارتباط با مشتری  سعی دارد به جلب رضایت مشتری بپردازد.

 



کلمه کلیدی :

جذب مشتری سالن زیبایی با باشگاه مشتریان

نام نویسنده :شکیبا خلج/الگام