نرم افزار crm تاریخ ثبت : 1398/02/10_12:55

بازاریابی و crm


سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یک ابتکار استراتژیکی است و فناوری اطلاعات جز الزامی کل ابتکارات آن است.

بازاریابی و crm :

سیستم مدیریت با مشتری پدیده ای است نوظهور که تحت تاثیر فناوری اطلاعات بر دنیای تجارت مطرح گردیده است .در عصر حاضر،سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به یک عامل کلیدی در موفقیت کسب و کار تبدیل شده است.

نرم افزار crm
مدیریت ارتباط با مشتری از جمله نکاتبسیار مهم و حیاتی برای سازمان ها به شمار می رود و برای پشتیبانی از فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات بکار می رود. با پیشرفتفناوری اطلاعات، ابزارهای در دسترس برای برقراری ارتباط با مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی، در سازمان ها رایج شده اند .
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یک ابتکار استراتژیکی است و فناوری اطلاعات جز الزامی کل ابتکارات آن است.

نرم افزار crm

در چند سال اخیر، واژه مدیریت ارتباط با مشتری، در حوزه بازاریابی، فناوری اطلاعات و غیره بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این موضوع برای شرکتهایی که در اقتصاد کنونی در پی دستیابی به برتری رقابتی هستند، CRM به اولویتی برتر تبدیل شده است.
در حالی که در گذشته خدمت به مشتری به لحاظ اولویت در سازمانها، در رتبه بالایی قرار نداشت، امروزه سازمانها مشتریان را در کانون همه فعالیتهای خود قرار میدهند و براساس آن، به تجدید نظر در راهبردهای بازاریابی و فروششان میپردازند.

 مدیریت ارتباط با مشتریان یک راهبرد مدیریتی بوده که سازمان را قادر می سازد تا با تمرکز بر مشتریان در راستای ایجاد روابطی قوی و بلند مدت اقدام نماید. این کار سبب مس شود تا اطلاعات مربوط به مشتریان ،فروش، کارایی فعالیت های بازاریابی،حساسیت و گرایشات بازار را یک به یک کنار هم قرار دهیم.

📌 یک پیشنهاد دوستانه 

CRM نرم افزار راهکاری هوشمند برای چشم اندازهای استراتژیک CRM سازمان است. با چشم پوشی از هدف CRM در کسب و کارها و مدل‌سازی آن به فراخور نیازهای هر مجموعه و عدم به کار بستن راهکارها و تجربیات موفق سایر کسب کارها، انتظار تحقق کامل اهداف حوزه مدیریت ارتباط با مشتری سازمان ممکن نیست.شرکت مهندسی سیستم الگام در زمینه تولید نرم افزار crm  و نرم افزار باشگاه مشتریان فعالیت میکند. این شرکت با ارائه خدمات با کیفیت در زمینه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و نرم افزار ارتباط با مشتری  سعی دارد به جلب رضایت مشتری بپردازد.

نرم افزار CRM .  نرم افزار باشگاه مشتریان . مدیریت ارتباط با مشتری. نرم افزار ارتباط با مشتری . CRM . CRM ارزان . CRM چیست. CRM رایگان  نرم افزار CRM رایگان . نرم افزار CRM رایگان. نرم افزار CRM فارسی .



کلمه کلیدی :

بازاریابی و crm

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی. الگام